SM 8 Maj 2013

H&M zmienia standardy piękna

Bardzo dużym zaskoczeniem jest nowa kampania znanej na całym świecie marki H&M z udziałem Jennie Runk. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że ta amerykańska modelka nie posiada rozmiaru S, do którego przyzwyczaił już nas świat mody.

  Jannie Runk dla H&M Jannie Runk

Stroje kąpielowe reklamowane przez modelkę o puszystych kształtach - i to głównej linii, nie tej specjalnej plus-size - to dość odważny krok. H&M po raz pierwszy w historii zatrudnił modelkę o rozmiarze 44. I o dziwo nie zostało to w mediach skrytykowane, a raczej ocenione jako pozytywna zmiana.

  Jannie Runk Jannie Runk

Czyżby standardy urody ulegały zmianie? Czy anorektyczny ideał piękna, nienaturalna szczupłość przetaje być modna? Przecież już w niektórych krajach projektanci zostali zmuszeni przez prawo, do zrezygnowania ze zbyt wychudzonych modelek. Być może najnowsza kampania H&M spowoduje, że kolejne marki również zdecydują sie na podobne działania. Przekonamy się wkrótce.

Fot. H&M

Ocena dla artykułu
2.54(145 głosów)

Skomentuj H&M zmienia standardy piękna

Treśc komentarzy jest moderowana!
Wszelkiego rodzaju wulgaryzmy, obraźliwe sformułowania czy komentarze pozbawione jakiegokolwiek sensu bez żadnego przekazu, będą usuwane.

Bądź pierwszy i skomentuj! - H&M zmienia standardy piękna

POWIĄZANE TEMATY